Klacht: onbekende afschriving

op 14 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag van mijn rekening af en ik weet niet waarvoor dit is. Adyen is de bank en het rekeningnummer die heeft afgeschreven is NL48RABO0132394782. Betalingskenmerk: 14148629112375780020001486614155 58076.Wat overigens een belachelijk lang nummer is. Waarom wordt er niet met een fatsoenlijke kenmerk gewerkt waarbij de consument kan zien waar de bateling voor is.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wie bij mij geld incasseert en ik het terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Stan Tempelaar,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij hebben uw betaling voor u nagekeken in ons systeem en dit vertelde ons het volgende. De betaling is gedaan via De Digitale School. Voor vragen over uw bestelling verwijs ik u naar de website van De Digitale School: https://www.wrts.nl. Adyen heeft namelijk geen inzicht in de goederen van de bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Stan Tempelaar