Klacht: Onbekende afschrijving van € 99,-

op 10 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op 4 augustus 2016 € 99,- afgeschreven op naam van stg. Adyen. Onbekend welke uitgave en geen toestemming voor afschrijving gegeven.
graag uw reactie.
met vriendelijke groet,
R. van Ommeren

Gewenste Oplossing:

goede reactie en adequate actie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 11 oktober 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Ommen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen op support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Met vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door rvo61