Klacht: Onbekende afschrijving

op 12 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Transactiedatum
30 juli 2016
Bedrag
– € 83,68
Rekeningnummer
NL07 ABNA 0484 4859 46
Status
Uitgevoerd
Rekeningnummer begunstigde
NL48 RABO 0132 3947 82
Naam rekeninghouder
Adyen
Details
SEPA iDEAL
IBAN: NL48RABO0132394782
BIC: RABONL2U
Naam: Adyen
Omschrijving: 1814699078379538 0
020001329449900 700-579D03747209
77CADE452A79F70C AdyenPayments.c
om
Kenmerk: 30-07-2016 21:45 002000

Gewenste Oplossing:

Bericht welk document hieraan ten grondslag ligt.
Op wiens naam de het rekeningnummer van de begunstigde staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Frans Vermeulen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

De bovenstaande transactie is uitgevoerd voor onze merchant MyHeritage. Voor vragen omtrent deze betaling wil ik u graag verwijzen naar de website van MyHeritage: http://www.myheritage.com.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door fraverede