Klacht: onbekende afschrijving

op 25 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afboeking van euro 69; waarvoor?

Gewenste Oplossing:

oplossing en antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 november 2016 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Janboelen,

Adyen Is a payment service provider, which means we are the technical background of the payment (finance IT). If you could give us the PSP reference number of the transaction and a Screenshot from your payment, we could try to locate the payment for you and tell you what it is about.

If you have any more questions, don't hesitate to contact us.

Kind regards,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door janboelen