Klacht: onbehulpzaamheid om router op bridge mode te zetten

op 07 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Mijn router van ziggo beidt een mogelijkheid om die op bridge mode te zetten maar dat werkte niet.
op 06/augustus met Ziggo gebeld en gevraagd waarom de bridge mode niet omgezet kan worden, die heeft nagekeken en heeft met mij afgesproken dat er binnen uur telefonisch contact met mij opneemt om te laten weten hoe het staat met het aanvargen van nieuwe ip adres.
na twee uur heeft niemand gebeld, heb ik besloten om Ziggo nog eens te bellen, de tweede medewerker heeft mij te woord gestaan en die heeft bevestigd dat ik binnen 24 uur zelf mijn modem op bridge mode kan zetten.
07 augustus na 24 uur na de tweede afspraak de bridge mode werkt nog steeds niet en die kan ik steeds niet zelf wijzigen, weer contact opgenomen met Ziggo nu heb ik een onbeschofte medewerker die zegt dat zulke aanvragen redelijk termijn duren en dat er geen vaste tijd van de afhandeling genoemd kon worden, deze onbeschofte is totaal niet behulpzaam en hoort mensen echt niet te woord te staan, deze heer weigerde ook zijn volledige naam te geven.

eerste is dat de bridge mode optie geactiveerd kan worden.
tweede de onbeschofte ziggo medewerker die mij te woord heeft gestaan vandaag 07-augustus om 14:04 (N. ?????) zijn excuses moet aanbieden.
derde punt maar daar zorg ik zelf voor, weg bij Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door ziggo_klacht
x