Klacht: Onbehoorlijkse service Hertz in Spanje

op 15 mei 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

De service die wij van Hertz Spanje hebben gehad is beneden peil. Allereerst lagen de formulieren al ingevuld klaar toen wij de auto kwamen ophalen. De schade aan de huurauto was vooraf al ingevuld zonder dat wij die konden checken. Ik heb dat uiteraard wel gedaan en erop aangedrongen dat dit nog aangepast werd op het huurformulier. Dit ging niet van harte. Daarvoor moesten we eerst de auto vinden in de garage want daar was niemand die ons daarbij hielp. Eenmaal terug in Nederland hebben wij een factuur ontvangen voor een verkeersovertreding die wij zouden hebben gemaakt. De factuur betrof enkel administratie kosten. De daadwerkelijke boete hebben wij tot op heden nog nooit gezien. De eerste betalingsherinnering is inmiddels ook ontvangen. Op de factuur staat uiteraard geen enkel telefoon nummer dat gebeld kan worden. Hele vreemde gang van zaken dit voor wat doorgaan moet als werelds grootste autoverhuurbedrijf. Uiteraard betalen wij de factuur niet voordat we zwart op wit hebben dat inderdaad wij een verkeersovertreding hebben begaan. In de brief wordt al met een deurwaarder, juridische stappen en de opname op de zwarte lijst ‘Do not rent to’ gedreigd. Alsof wij ooit nog een auto bij Hertz gaan huren….

Indien wij een boete hebben begaan dan gaan wij die uiteraard betalen. Maar alleen bij volledige informative. Verder verwacht ik telefonisch contact van een vertegenwoordiger van Hertz.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 26 mei 2017 om 15:16 geantwoord