Klacht: onbehoorlijk gedrag

op 03 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Muiden 3 augustu2016

Dagelijks komen we naar het Hema restaurant in de Maxis Muiden.
Nu is sinds een aantal dagen het vieruurtje zomaar in prijs verdubbeld, dit tot ontevredenheid van het bediende personeel.

Ook is een ijsje ineens met 100% verhoogd, in het echte leven zou dat natuurlijk niet kunnen, stel een pompstation zomaar de prijs verdubbeld.

Maar goed erger is dat al jaren het personeel aan z’n lot wordt overgelaten.
Om een voorbeeld te geven, nooit wordt er iets opgeruimd of schoongemaakt, wel zitten de dames de hele dag aan een tafeltje
te kletsen en de eventuele klanten staan te wachten en ze zien het dagelijks gebeuren, dat klanten dan maar weer vertrekken.

Als ze in die tijd zorgen voor onderhoud of aanvullen ipv pauzeren.
Het is vies de tafels en vloeren en stel je wenst een gebakje bij het 4uurtje dan is er geen gebak.
Er wordt gezegd is niet gekomen vandaag of het is op, wanneer je bij toeval in de geopende vriezer kijkt staat er genoeg gebak.

Om 17.30 of eerder wordt alles weggegooid en ja dan is er geen gebak.

Ook is er zelden of nooit bestek en vraag je een lepeltje of vork
wordt gezegd is in de vaatwasser, keer maar een mes ofzo om en roer daar maar mee, dat hoort toch niet.

Laatst een aantal mensen in de rij, zit zo’n meisje achter de toonbank
gewoon op de grond berichtjes te verzenden met haar mobiel, iedereen ziet het de rij wordt langer en niemand doet wat.

Het ergste is dat om 16.30 of 17.15 al de rolluiken dichtgaan, dat is niet prettig als je na je werk daar even wilt zitten en iets gebruiken
Dan worden met veel kabaal te stoelen op de tafels gezet of je wilt opdonderen lijkt het wel.

Het is niet zo gek dat het een keer fout gaat met de Hema
We hebben al vaker een klacht ingediend, maar de afdeling die dit moet behandelen, denkt wellicht net zo als de rest in de zaak.

Bijgaand de foto van de klok en het al sluiten van het restaurant
om 17.15 uur het liefst gooien ze de zaak al om 10.00 uur dicht
en gaan ze voor het echt schoonmaken, tafels afnemen, voorraad aanvullen en aardig worden.

Van Lith : 035 6948660

Nou dan moet er wel heel wat gebeuren
Dat ijsje 10% duurder niet normaal maar jullie keuze
Dat 4 uurtje doen we niet meer, niet om het geld maar om de manier
waarop.

Het personeel opvoeden en aan het werk gaan.
Er zijn er 5 in de ruimte achter en 1 moet alles doen, klanten, kassa

Een manager met ballen.

Hema Horeca in Muiden Maxis

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door info@add-sign.nl