Klacht: Onbehoorlijk aangesproken door de stewardess.

op 19 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 19 augustus 2018 heb ik gevlogen met vluchtnummer HV 5077.
Ik was met mijn vrouw en twee kleine kinderen.
Mijn jongste zoon van 21 maanden vond het opstijgen en landen erg vervelend en heeft even gehuild daardoor. Tijdens het landen wilden mijn zoon gaan staan maar omdat ik met hem in de gordel zat heb ik zoveel mogelijk geprobeerd om hem op mijn schoot te houden wat ook is gelukt. Ik vond zelf de hele situatie vervelend, maar het is een klein kind.
De stewardess sprak mij op een onbehoorlijk manier aan dat ik mijn zoon op schoot moest houden. Bij het uitstappen benadrukte zij weer dat ik mij niet aan de regels had gehouden, terwijl zij toch zag dat ik alle moeite deed om mijn zoon rustig te houden. Ik vond het ongepast dat zij mij op deze manier zo aansprak met alle passagiers in het vliegtuig. Ik kon mij niet verdedigen, omdat wij uit het vliegtuig moesten.

Ik zou het fijn vinden als de stewardess op haar gedrag wordt aangesproken, juist moet weten hoe moeilijk het is om met kleine kinderen te vliegen.
Daarom is het niet netjes dat zij haar passagiers op deze manier aanspreekt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sewusen