Klacht: onbegrip

op 07 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als ik mijn win code invoer bij gratis kans op prijzen dan krijg ik van de vier kaartjes er twee te zien dat de win code niet goed is ingevoerd terwijl het niet anders kan

Gewenste Oplossing:

als u mij verteld hoe dat kan, ben ik weer tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hakkaarthuis

1 maand geleden - geen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.

Wat vervelend dat u deze foutmelding krijgt. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Er kunnen twee oorzaken zijn:

- er zitten letters/cijfers in dit op elkaar lijken. Zo lijken de 8 en de B op elkaar en bijvoorbeeld ook de S en de 5.
- mogelijk is uw aanmelding wel goed binnengekomen, maar krijgt u om een onbekende reden de foutmelding.

Graag zoek ik dit voor u uit. Zou u de twee code's kunnen sturen? Dit kan eventueel naar klantenservice@dirk.nl onder de vermelding van ticketnummer SD M1707 2707

Alle klachten die gemeld zijn door hakkaarthuis