Klacht: onbegrip

op 07 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hakkaarthuis

4 maanden geleden - geen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.

Wat vervelend dat u deze foutmelding krijgt. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Er kunnen twee oorzaken zijn:

- er zitten letters/cijfers in dit op elkaar lijken. Zo lijken de 8 en de B op elkaar en bijvoorbeeld ook de S en de 5.
- mogelijk is uw aanmelding wel goed binnengekomen, maar krijgt u om een onbekende reden de foutmelding.

Graag zoek ik dit voor u uit. Zou u de twee code's kunnen sturen? Dit kan eventueel naar klantenservice@dirk.nl onder de vermelding van ticketnummer SD M1707 2707

Alle klachten die gemeld zijn door hakkaarthuis