Klacht: onbegrijpelijke service voor philips apparaat

op 17 december 2012 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

bied een philips homecinema set aan bij e-care voor reparatie op advies van de philips costumer service ,krijg na een week ongeveer de mededeling via een brief dat dit apparaat niet meer repareerbaar was omdat het onderdeel [disk drive] niet meer te verkrijgen was. dit alles voor een apparaat dat 2,5 jaar oud was en net een half jaar buiten de garantie was. de optie was dat ze mij een vervangend apparaat aanboden geheel een ander systeem met een bijbetaling van 349,00 euro[org prijs is 599,00].
na contact zou ik een type nr hts5582/12 kunnen bestellen ook met de bijbetaling van 349,00. oke dit zo besteld en wat gebeurt na een week krijg ik een telefoontje met apparaat niet leverbaar ik moest maar een ander apparaat uizoeken van de philips catalogus.zo gezegd zo gedaan. telefonisch het type nr HTB7530D/12gevraagd en besteld weer kreeg ik de mededeling dat ook dit apparaat niet leverbaar was . ik moest maar weer een ander type uitzoeken.dus weer een type aangeboden gekregennl het type nr HTB 7530D/12 met een bijbetaling van 405,00 .wat schept mijn verdere verbazing alle vorige niet leverbare apparaten hadden bij phillips een advies prijs van 599,00 en met een bijbetaling van 349,00.alleen het laatste apparaat HTB 7530D/12 daar moest ik 60,00 euro meer voor bijbetalen.dit alles omdat ze het zo netjes wilden afhandelen. bij de philips costumer servie begrijpen ze zelf niets van dergelijke praktijken maar ik moest toch alles verder afhandelen met E-CARE.

DAT ZE MIJ NETJES BEHANDELEN EN NIET ZO DE PHILIPS KLANTEN IN DE HOEK ZETTEN.
IK KOOP EEN APPARAAT EN ZIJ MOETEN MIJ EEN GELIJKWAARDIG APPERAAT AANBIEDEN ALS TEGEMOETKOMING OMDAT ZIJ NIET NA 2,5 JAAR EEN ONDERDEEL MEER KUNNEN LEVEREN.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door E-care Repair Service in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat E-care Repair Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

E-care Repair Service

Heeft op 04 april 2013 om 15:25 geantwoord

Recent zijn wij gestart met Klacht.nl en wij willen graag, gezien de klacht hier nog gemeld staat, de destijds geboden oplossing voor deze klacht melden.

Wij betreuren de situatie en wij begrijpen dat het erg vervelend is dat wij zowel de benodigde onderdelen voor reparatie als de gevraagde omruilmodellen niet geleverd konden krijgen vanuit de fabrikant. Uiteindelijk is begin januari besloten dit op te lossen door Philips de restwaarde van dit apparaat te laten crediteren.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van E-care Repair Service beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door m.beks1