Klacht: Onbeantwoorde voicemails, telefoon, email

op 28 februari 2017 over Vloerkleden.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Op 29 januari heb ik een vloerkleed besteld via deze website. Ik heb na een aantal dagen gebeld, omdat ik geen bevestiging had gekregen van mijn betaling of een indicatie van de levertijd. Het was een 06 nummer en ik liet een voicemail achter. Na een aantal dagen en meerdere achtergelaten voicemails heb ik een mail opgesteld waarin ik zeg dat ik het geen service vind dat mijn voicemails en een bericht via de website niet worden beantwoord. Ik kreeg een kort antwoord terug waarin stond dat de levertijd 4 weken zou zijn. Ik heb toen nogmaals telefonisch contact opgenomen met de hoop dat er nu wel opgenomen zou worden, maar tevergeefs. Inmiddels zijn de vier weken verstreken, maar geen vloerkleed, geen reactie. Ik heb nogmaals een aantal keer gebeld, voicemails achtergelaten en een mail gestuurd en heb geen reactie ontvangen. Ontzettend slechte klantenservice en naar mijn gevoel ben ik opgelicht! In mijn mail schrijf ik dat ik de bestelling per direct wil annuleren.

Als ik deze week geen vloerkleed binnenkrijg, per direct mijn 99 euro teruggestort!

Alle klachten die gemeld zijn door awienmustafa