Klacht: Onbeantwoorde e.mails

Sierragt92 op 16 februari 2024 over Catawiki in de categorie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Catawiki heeft een terugbetaling versterkt aan een derde.
Ik ben het daar beslist niet mee eens en heb middels e mail om opheldering gevraagd,
Mijn diverse emails zijn nooit beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik ben al jaren vaste klant van Catawiki en zou graag een respectvolle behandeling willen hebben,
en antwoord op mij e.mails.
En een terug betaling van van het artikel, dat ik verkocht heb,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Catawiki
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catawiki

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catawiki nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sierragt92