Klacht: Onbeantwoorde brief oxxio

op 26 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

13-01-2014 heb ik een brief gestuurd naar oxxio met de vraag contact met mij op te nemen, omdat de toen gemaakte betalings afspraak in december niet nagekomen word door oxxio, zij zouden in december 2 maal voorschots nota maandtermijnen via automatische incasso incasseren en eind december,
en eind december inzake betalingsregeling

oxxio heeft 1 maal voorschots nota maand termijn geincasseerd en verder niets ik heb handmatig de tweede voorschots nota maandtermijn overgemaakt en vervolgens krijg ik 2 weken later, een schrijven van een incasso bureau inzake openstaande betalingen voorschots nota maandtermijnen

heb een brief geschreven voor duidelijkheid en tot op heden heeft oxxio niet gereageerd zowel telefonische en per post niet.

Ik wil een ontvangst bevestiging van mijn schrijven 13-1-2014
en/of een reactie op mijn schrijven per post of telefonisch

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 februari 2014 om 14:35 geantwoord

Beste hreijneker,
We hebben zojuist telefonisch contact met u gehad en wij zijn samen met u tot een passende oplossing gekomen. Oxxio heeft vanwege het misverstand, de eerdere betalingsregeling hersteld en het dossier bij het incassobureau gesloten.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Tess
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door hreijneker