Klacht: Onangenaam personeel Basic Fit Alkmaar

op 24 juni 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Gister in een heftige rug sessie in de basic fit alkmaar bij de Oosterweezenstraat 15 deden we T-Bar rows als wij onze 12 herhalingen op het geselecteerde gewicht af hebben laten we het gewicht voorzichtig vallen ondertussen komt een personeelslid van de basic fit die nooit iemand voor hulp voorziet alleen maar zit te babbelen en koffie zit te drinken naar ons toe en wijst ons erop dat het allemaal zachter moet en dat als we het niet kunnen tillen dat we ermee moesten stoppen ( wat dus niet het geval was ) ik vind ditzelf erg onaangenaam want het was nogal onvriendelijk.

Inzien van basic fit of dit personeel wel behoort in een sportschool.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Rick, Ik zou graag telefonisch contact met jou opnemen, alleen is het opgegeven nummer niet in gebruik. Wil jij ons via social@basic-fit.com e-mailen wanneer jij bereikbaar bent en op welk nummer? Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Rick, Wij hebben jammer genoeg nog niks van jou vernomen. Wij willen graag telefonisch contact met jou opnemen. Wil jij ons een berichtje sturen met jouw telefoonnummer en wanneer je te bereiken bent? Dit kan naar social@basic-fit.com. We wachten je berichtje af. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Rick, Helaas hebben wij nog niets van jou vernomen. We willen dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, zodat je weer op je gemak kan sporten. Graag ontvang ik van jou een e-mail met jouw telefoonnummer en wanneer het jou schikt. Je kan dit mailen naar Social@Basic-Fit.com. Ik hoop gauw wat van je te horen! Met vriendelijk groet, Sanya van Basic-Fit

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 juli 2017 om 17:16 geantwoord

Beste Rick,

Helaas hebben wij telefonisch nog geen contact met jou kunnen opnemen.

Het is niet onze bedoeling om onvriendelijk over te komen, excuses hiervoor. Ik begrijp dat als iemand jou alleen benadert op het moment dat die persoon ergens niet mee eens is jij dit onaangenaam vindt. Zeker ook als in jouw ogen jij als enige wordt benaderd.

Wij hebben contact opgenomen met de club en jouw verhaal met de clubmanager besproken. De teamleider gaat er beter op letten en zorgen dat er één lijn wordt getrokken in waarom en hoe mensen worden aangesproken.

Ik hoop hiermee dat jij weer prettig bij ons kunt sporten en dat je niet meer het gevoel krijgt onvriendelijk benaderd te worden.

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door rickpn