Klacht: onafgewerkte bestelling

op 02 augustus 2017 over Robomow in de categorie Gereedschap & Machines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

.Geen levering op tijd van het toestel…

Gewenste Oplossing:

02 juni 2017 heb ik bij een officiele dealer de RS615 Pro besteld en een mondelinge afspraak over de installatie. Tot op heden 02 AUGUSTUS 2017 nog geen Robot gezien. De installatie heb ik grotendeels zelf mogen doen van de officiele dealer daar hij geen tijd had! Met installatie bedoel ik de draad en pinnen. Na verschillende telefoontjes en loze beloftes nog geen verandering. Ook had ik deze robomow besteld in de periode dat er een promotie was waarbij 150 euro terug betaald werd... Maar daarvoor is er een registratie nodig en deze kan enkel gebeuren bij levering van het toestel zelf... Dit hangt ook samen met de facturatiedatum dus mogelijks kan ik deze promotie ook nog eens mislopen... Reeds een telefoontje gedaan naar de klantenservice ROBOMOW zelf en werd daar afgescheept met de uitleg eens langs te moeten gaan bij een andere dealer.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Robomow over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bjornp