Klacht: Onaardige chauffeur

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er is een uiterst onaardige chauffeur werkzaam bij arriva. Hij is erg strict met de regels en er is geen enkele ruimte voor flexibiliteit. Ik loop hier al vaker tegenaan als ik bij hem in de bus zit. Hij heeft de rit van 306 op vrijdag 6 oktober om 17.17 uur gereden. Een serieuze waarschuwing zou op z’n plek zijn.

Als een chauffeur aardig is en vriendelijk is tegen de passagiers.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Annevlaarhoven, In jouw reactie geef je aan dat er een onaardige buschauffeur werkzaam is omdat hij erg strikt is met de regels en er volgens jou dan geen flexibiliteit mogelijk is. Het zou natuurlijk raar zijn als we een chauffeur een waarschuwing gaan geven omdat hij zich aan de regels houdt die zijn werkgever oplegt. Misschien kun je ons uitleggen wat er is voorgevallen, dan kunnen we vanuit daar wel verder kijken of we daarin stappen moeten ondernemen. Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Annevlaarhoven@hotmail.com

2 maanden geleden - Het komt de klantvriendelijkheid totaal niet ten goede met zijn chagrijnige gedrag. Ik zou me als vervoerder afvragen of dat de service is die jullie willen uitdragen. Ik had nog twee happen van iets dat ik aan het eten was en ik moest daarvoor naar buiten om het op te eten. Het meisje wat naast me zat had geen eten meer, maar nog een papiertje van haar broodje bapao. Haar werd verteld dat ze het papiertje niet in de bus weg mocht gooien, maar dat buiten in een prullenbak moest doen. Toen ze dat niet deed, trok de chauffeur direct z'n jas weer aan en wilde de bus uitgaan om te doen alsof hij niet ging rijden. Erg kinderachtig. Mocht u nog meer toelichting willen, mag u telefonisch contact opnemen.

Arriva

Heeft op 07 oktober 2017 om 20:38 geantwoord

Beste Anne,

Bedankt voor je toelichting. Dat is niet zo mooi. Jammer om te lezen dat het zo is gegaan.Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je klacht en je toelichting doorgestuurd naar de regio zodat dit met de chauffeur besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Annevlaarhoven@hotmail.com