Klacht: omzetten van de vriezerdeur is een fiasco geworden

op 19 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De monteur van dit bedrijf heeft de koelkastdeur en vriezerdeur om gezet. echter de vriezerdeur sluit nu niet goed aan en ze hebben een stukje wat onder de deur hoort te zitten ernaast gelegd met de mededeling het past nu niet meer. De twee heren hadden geen gereedschap bij zich, de koel/vries combinatie is bij Wehkamp gekocht en u bedrijf heeft hem afgeleverd met de mededeling dat de monteur van Wehkamp dit moet regelen des ondanks worden we van het kastje naar de muur gestuurd en zijn we vanaf 8 juni bezig om het voor elkaar te krijgen dat de vriezerdeur goed erin gezet wordt. Na veel bellen mailen en nu via Facebook is er pas actie ondernomen en hopen we van harte dat het as vrijdag geregeld is, zodat mijn dochter van haar cadeau kan gaan genieten!!!

Als het vrijdag goed is gemaakt en alles naar behoren werkt.

Dat de communicatie tussen Dynalogic en Wehkamp beter gaat verlopen.

De medewerkers van het service centrum/klantenservice hebben ons goed en netjes te woord gestaan!

En eigenlijk verwacht ik dat de 30 euro ter compensatie terug gestort wordt!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 juli 2016 om 11:56 geantwoord

Geachte Mevr. Brandwijk,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak en vertraging, ook voor uw dochter! Ik zie inderdaad aan de hand van uw gegevens dat er meermaals een koerier is langs geweest om de deur terug goed te zetten.
Ik zie helaas dat afgelopen vrijdag, de koerier heeft geconstateerd dat de rubbers slecht zouden zijn. Vervolgens zie ik dat er zaterdag een koerier is geweest om uw koelvriescombinatie op te halen. Het is erg spijtig dat onze koeriers het niet meer hebben kunnen verhelpen, hiervoor ook onze oprechte excuses!

Er is voor u een melding gemaakt bij de leidinggevenden van de klantenservice. Uiteraard nemen we dit ook mee om onze processen te verbeteren en verder te optimaliseren. Zowel in de communicatie naar u als klant, als intern tussen ons en de leverancier.

We doen er alles aan om dit soort gevallen in de toekomst te voorkomen. We zijn druk bezig met het verbeteren van onze klantenervaringen. Uiteraard neemt dit de vervelende ervaring bij u niet weg.

Het is jammer genoeg niet mogelijk voor ons om u een financiële compensatie te bieden. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Ondanks alles wens ik u nog een hele fijne dag!

Met vriendelijke groeten,
Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door jannie brandwijk