Klacht: Omzetten abonnement 8mb naar 20of 40 mb is technisch niet mogelijk

op 30 juni 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het volgende: op de website van Vodafone-vast, kom ik het volgende tegen.

Internet+bellen met 8 mb voor 24.95 per maand

Internet+bellen met 20 mb voor 29.95 per maand

Internet+bellen met 40 mb voor 39.95 per maand

De eerst 6 maanden zelfs nog goedkoper.

Ik heb al een paar jaar bij Vodafone het abonnement Internet+bellen met 8 mb voor 29.95 per maand

Betaal dus teveel.

Antwoord van Vodafone:
Bedankt voor jouw e-mail waarin je aangeeft dat de nieuwe voorwaarden voor een ADSL verbinding lager zijn dan waar jij voor betaalt.

Het is op dit moment technisch niet mogelijk om jouw abonnement te wijzigen naar de nieuwe voorwaarden.
Als je hier gebruik van wilt maken zal eerste de bestaande verbinding opgeheven moeten worden en vervolgens zal er een nieuwe aanvraag moeten komen op jouw adres, wat inhoudt dat je 2 weken zonder diensten komt te zitten.
Onze excuses voor het ongemak.

Gewenste Oplossing:

Ik wens een abbonement waar ik ook voor betaal. Dus graag omzetten naar 20 mb. Zonder dat ik 2 weken verstoken ben van bellen en internetten

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Wieldraaier, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Wieldraaier