Klacht: Omruilen

Bour op 25 februari 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artikel besteld voor mijn zoon wat hij dezelfde dag nodig had. Opgehaald in de winkel en voor het oog van de medewerker gepast. Helaas bleek het ter plekke te klein te zijn en ik vroeg de mevrouw om een grotere maat. Dit mocht ze helaas niet doen omdat ze geen pakketjes mag aannemen!!!?? Ik ben notabene de winkel niet eens uitgeweest. Te belachelijk! Direct Soortgelijk product elders besteld!!

Gewenste Oplossing:

Dit valt niet meer goed te maken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 01 maart 2021 om 07:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Naoual Bour,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Op dit moment zijn onze winkels geopend echter volgens voorschriften van de overheid. Hierdoor zijn inderdaad een aantal opties komen te vervallen. We hopen dat dit vanaf 3 maart wel weer kan, sorry voor het ongemak!
We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bour