Klacht: Omreizen

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste, ik woon in Wessem met jullie nieuwe dienstregeling moet ik als ik naar Maasbracht wil (dorp naast mij) eerst naar roermond afreizen en een wereldreis maken??! Nog maar 1 bus door Wessem, en bedankt

Als er 2 bussen door wessem reizen, om Maasbracht of Linne te kunnen bereiken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen Laura, Met ingang van zondag 11 december gaat Arriva het openbaar vervoer in Limburg verzorgen en dan gaat ook een nieuwe dienstregeling in. Deze dienstregeling is een uitwerking van het Limburgnet, dat door de opdrachtgever in de afgelopen jaren in samenspraak met de gemeenten en andere betrokkenen is ontwikkeld. Bij deze uitwerking heeft de opdrachtgever een groot aantal eisen gesteld aan de dienstregeling, voor wat betreft het aantal ritten, de periode van de dag waarin die ritten rijden en de route. Uiteraard wordt de situatie in de gaten gehouden. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:21 geantwoord

Goedemorgen Laura,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Liquicitizen