Klacht: Oplichting door Werner Hofhuis Omnium trading

Tarky op 03 april 2022 over Omnium Trading in de categorie Algemeen, Beleggingsinstellingen

Begin 2020 heb ik geinvesteerd in Omnium trading. Binnen drie maanden was de bedoeling dat ik mijn investering eruit kon halen. Tot op heden hebben ik en anderen met mij hun geld nog niet gezien.

Enkele inversteerders hebben hun inleg na veel gedreig terug gekregen. Maar Werner en zijn groep misleiden de overige 400 inversteerders elke dag.

Het is een groep die veel mensen hebben opgelicht en hun afspraken niet nakomen en inversteerders die actie willen ondernemen of bedreigen of mentaal gegijzeld houden.

Ik geloof niet dat er ooit getrade is en verwacht en geloof ook niet in de winst prognoses of beloftes die de heer Werner belooft.

Het enige wat ik en anderen met mij willen is onze inleg terug en dat de groep van Werner Hofhuis wordt aangepakt en gestopt om anderen te bedriegen.

Grt,

Van een gedupeerde.

In leg terug betaald.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omnium Trading

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omnium Trading nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tarky