Klacht: Omleiding

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

En weer tot mijn verbazing is de omleiding slecht geregeld. Geen borden dat we bij de vervangende halte moeten staan niks op de website. En dan nog het ergste de buschauffeur kreeg het pas op het laatste moment te horen en moest ons erover inlichten!? Dit gaat wederom veel te ver niet de 1ste keer dat ik dit formulier invul ga toch eens wat doen aan de juiste informatie voor je klanten!

Ik betaal me rot aan de abbonemt kosten. Kom met de juiste oplossing een sorry ga ik niet mee akkoord!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 08:07 geantwoord

Beste Jct123456789,

Ai, dat is inderdaad balen. Wij krijgen altijd bericht over eventuele werkzaamheden en volgens onze info zou deze omleiding duren tot gisteravond 20:00. Vandaag is gebleken dat de omleiding nog steeds van toepassing is. Dit is niet aan ons gemeld. We zullen dit z.s.m. aanpassen. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
webcareteam Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:31 geantwoord

excuses is altijd makkelijk om te zeggen maar wat bereik je daar mee. al die tijd dat het station open lag moesten we toch elke keer weer rennen naar de bus omdat ze niet de omleidingsroute reden totzover ik met de bus ging ook niet elke dag. en dan hoor ik van mensen die er staan dat die ook gewoon elke keer moesten rennen..... is gewoon heel krom dit

Alle klachten die gemeld zijn door Jct123456789