Klacht: Omboeken lukt niet

guidodebekker op 03 juli 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik inlog op mijn Transavia account zie ik dat mijn vlucht is gewijzigd en dat ik deze moet accepteren via de mail die ze gestuurd hebben naar [email protected] Cheaptickets is echter onbereikbaar. Transavia heeft een gemiddelde telefonische wachttijd van een uur. Na dat uur vertelt men mij welke vluchtwijziging dit is en deze kan ik dan mondeling accepteren. Ik heb nu al voor een vlucht van mij over een week 3 keer dit moeten doen. Ze weigeren om het mailadres waar ze de omboeking naar toe sturen te veranderen in mijn eigen mailadres.

Gewenste Oplossing:

Als Transavia het mailadres van de vluchtwijzigingen omzet naar een door mij aangegeven mailadres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guidodebekker