Klacht: Ogen beschadigd door maandenlang slechte lenzen

op 26 maart 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Al sinds ik begon een bril te dragen ben ik klant bij Specsavers, net als de rest van mijn familie. In de loop van vorig jaar kreeg ik steeds meer klachten met mijn (zachte, torische) contactlenzen. Ik kon ze nog maar een paar uur inhouden, kreeg hoofdpijn, droge ogen.. Ik ben hiermee meteen naar Specsavers gegaan waar ik een heel traject in ben gegaan. Elke keer werd de sterkte weer iets aangepast, dan weer een andere lens, ander vloeistof.. Niets hielp. Tenslotte ben ik maar een bril gaan dragen. Enkele maanden later ben ik naar Eyewish gegaan waar ik mijn verhaal gedaan heb. Hier hebben ze direct een compleet oogonderzoek aangeboden en wat blijkt; zelfs na maanden een bril te hebben gedragen waren er nog beschadigingen aan mijn hoornvlies te zien. Torische contactlenzen liggen niet goed op mijn oog en omdat mijn ogen enorm droog zijn hebben ze mijn ogen beschadigd. Had Specsavers meteen een oogonderzoek aangeboden dan was dit zonder twijfel naar voren gekomen, maar in plaats daarvan is er maar wat aangerommeld al die tijd. Omdat lenzen voor mij nu niet meer mogelijk zijn zie ik graag een compensatie in de vorm van een (flinke) korting op een bril.

Graag een uitleg over hoe er zo kan zijn gehandeld en korting op een bril.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 maart 2020 om 09:50 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat dit bericht nog steeds open staat maar wij gaan er vanuit dat het reeds samen met u is opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende winkel of via [email protected]

Fijne dag!

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door ElineWrites