Klacht: Nuon informeert niet en leest post niet

op 01 juli 2012 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit in een vechtscheiding en mijn ex vrouw doet alles om mij zoveel mogelijk in problemen te brengen. Zo legt zij regelmatig beslag op mijn bankrekening. Ik heb Nuon dit schriftelijk uitgelegd maar nooit enige reactie gehad. Nu ben ik een minnelijk schuldsaneringstraject gestart, en tijdens dit traject beëindigt Nuon opeens mijn contract, ik word niet geïnformeerd. Mijn schuldhulpverlener wordt niet geïnformeerd. Nu, 4 dagen voor afsluiting krijg ik opeens een brief van Enexis. En mijn schuldhulpverlener een brief van Nuon. Het contract blijkt al in mei te zijn opgezegd. Al mijn post wordt doorgestuurd naar mijn advocaat die hiervan een register bijhoudt. En hier komt geen post in voor van Nuon noch Enexis over beëindiging contract.

Gewenste Oplossing:

Uitstel van afsluiting zodat ik een andere leverancier kan vinden,

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 16 juli 2012 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bielok,

Wij hebben uitgebreid contact gehad via e-mail. Hierin hebben wij de verstuurde correspondentie besproken. Ook heeft u uw standpunt doorgegeven over de ontstane situatie. Wij hebben geen overeenstemming kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Linda
Nuon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door cfbielok