Klacht: Nummerbehoud wel beloofd, niet nagekomen

op 20 maart 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 27 februari heb ik een collega gesproken over het opzeggen van mijn abonnement. Deze jongeman heb ik duidelijk aangegeven dat ik graag de achterstallige betaling(eentje) in termijnen wilde betalen maar hij gaf aan dat dit nie mogelijk is. En een incasso zou een betere oplossing zijn. Oke ik ging er mee akkoord en heb aangegeven dat ik graag prepaid verder wilde gaan met mijn nummer. Deze jongeman gaf aan dat dit mogelijk is en dat ik 17 maart geen abonnement meer heb maar een prepaidnr.Ik heb hem ook gevraagd hoe ik prepaid Tele2 kan krijgen (nrbehoud) waarop hij aangaf dat dit via internet op de website een mogelijkheid zou zijn.
Op 17 maart bleek ik opeens geen service te hebben.Hierna heb ik 18 maart jullie weer opgebeld,na eindelijk 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten &van het kastje naar de muur te worden gestuurd,heeft de laatste heer (die de ticket heeft gemaakt) mij eindelijk kunnen helpen en dacht ik dat alles opgelost zou zijn.
Vandaag 20 maart krijg ik een hele korte e-mailbericht van mirjiam, dat het dus niet gelukt is om mijn nummer te heractiveringen. Ik heb jullie vervolgens in de avond 19:00uur gebeld, hierna zat ik weer 45 minuten aan de telefoon. Toen ik eindelijk een jongeman aan de telefoon kreeg dacht ik dat hij me begreep (had hem weer mijn hele verhaal verteld), hij zei me dat hij een afdeling zou bellen en vragen naar oplossingen. Vervolgens stond ik weer 7 minuten te wachten waarop er een vrouwelijke collega opnam, zij wist van niks en ik kon weer mijn hele verhaal opnieuw vertellen.

Enfin heeft deze jongedame mij beloofd dat ze het verder zou escaleren en ik zou een antwoord terug krijgen. Maar mijn vertrouwen is weg. Hoe lief deze dame ook klonk aan de telefoon. Helaas.
Ik wil gewoon mijn nr terug, mij werd beloofd dat ik mijn nr kon houden en dat ik prepaid verder kon gaan. Als dit nie t geval was geweest dan had ik een andere provider genomen met nummer behoud.

Enige wat ik wil is mijn nummer!

Mijn nummer weer activeren

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zizi ne
x