Klacht: Nummerbehoud

op 16 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb nu al voor de derde keer schriftelijk nummerbehoud proberen aan te vragen bij Vodafone (van mijn Hollandsnieuwe abonnement naar mijn nieuwe vodafone prepaid simkaart) omdat er een fout in het online systeem zit waardoor ik het niet online aan kan vragen. Maar ik heb nog geen een keer reactie gehad en heb elke keer hollandsnieuwe gebeld met de vraag of er aanvraag is ingediend en dat is telkens niet het geval. Vodafone zelf kan mijn geen informatie geven over de staat van de aanvraag omdat het naar een prepaid kaart is. Ondertussen heb ik al twee keer voor veel geld mijn abonnement moeten verlengen en zit ik met een nutteloze prepaidkaart waar 25 euro opstaat.

Als ik mijn geld terug zou krijgen voor de prepaid simkaart zodat ik bij een andere provider een prepaid simkaart kan kopen waar ik wel nummerbehoud bij aan kan vragen of dat mijn nummer over wordt gezet naar deze prepaid kaart.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JDekker18