Klacht: Nummer uit de lucht gehaald

op 26 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Heer, Mevrouw,
Ivm vertrek naar het buitenland heb ik eind vorig jaar mijn doorlopende abonnement bij Vodafone laten omzetten naar een Prepaid abonnement, om te gebruiken tijdens de periodes dat ik in Nederland ben. Daarna ben ik begin januari 2016 vertrokken.

Sinds aankomst in NL enkele dagen geleden, probeerde ik verbinding te maken met het Vodafone NL netwerk maar dat lukte niet.
Vandaag daarom eindeloos in de telefonische wacht gestaan met de klantenservice om uit te vinden wat het probleem is.

Blijkt dat ik vóór vertrek mijn tegoed had moeten opladen (wat niemand me verteld heeft) om mijn PrePaid abonnement te activeren en omdat ik dat niet gedaan heb, is mijn nummer begin maart uit de lucht gehaald. Zonder berichtgeving hierover aan mij. Ik bedoel, mijn emailadres staat toch in jullie administratie vermeld?!

U snapt dat ik enorm ongelukkig ben over deze situatie.

Van de klantenservicemedewerker begreep ik dat het lastig is om mijn telefoonnummer weer in de lucht te krijgen. Toch zou ik het enorm (!!!) op prijs stellen wanneer dit gerealiseerd wordt. Wanneer daar persoonlijke gegevens voor nodig zijn of u hiervoor aanvullende informatie nodig heeft, ben ik uiteraard bereid deze te verstrekken. Alles beter dan een nieuw nummer en dit in al mijn administratie/contactgevens te wijzigen….

Hopende op een spoedig bericht,
Vriendelijke groeten,
Bregje Nabben

Herstel van mijn voormalige telefoonnummer, zo snel mogelijk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bregje Nabben