Klacht: Nummer porteren

op 08 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nieuwe nummers gekregen van het bedrijf en wil graag deze nummers.
Volgens zeggen bij Youfone kan dit alleen bij een nieuw abonnement.

Ik heb jaren bij Hollandsche nieuwe gezeten en dit regelmatig kunnen doen door gewoon een nummer behoud in te vullen.
Nummers kunnen ook zonder problemen geporteerd worden. Dit wordt

Gewenste Oplossing:

Wil graag het nummer geporteerd hebben. Is een kleine ingreep.
Dus zie niet waarom er zo moeilijk over wordt gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Milo2100

1 jaar geleden - Heb zelf nogmaals naar Youfone gemaild. Hierbij heb ik bij ACM in de telecommunicatie wet Artikel 4.10 gelezen dat hier medewerking in moet worden verleend. Tevens in een besluit met MCXess van 15-08-2012 wordt er door het college geoordeeld dat nummerhouders vrij zijn om hun eigen nummer aan te sluiten sluiten door elke partij op elk gewenst moment. Dus ik snap niet door hier door Youfone zo moeilijk over wordt gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 september 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 september 2017 om 18:35 geantwoord

Ik wil dit probleem ook als NIET OPGELOST willen zien in klacht.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Milo2100