Klacht: Nu geboekt maar bedrag klopt niet, voucher is niet verrekend

op 01 juli 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, Na veel moeite heb ik een nieuwe reis kunnen boeken bij Demi. Ik ben er blij. Maar ik heb in totaal 3550 euro betaald. Nu is er een verrekening van 2720. Zou u dit kunnen oplossen zodat ik het juiste bedrag kan betalen?

Gewenste Oplossing:

Als ik straks de goede factuur krijg!

Alvast bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Suusje1919

1 maand geleden - Boeking 4229257

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Suusje1919

1 maand geleden - Vertrek is over 2 dagen hoop dat u tijd kunt vinden. Ik wil mijn tickets printen :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 01 juli 2020 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Suzanne,

Uw oude boeking was met een voucher betaald, de betaling is overgezet naar de nieuwe boeking. De voucher was nog op de geannuleerde boeking blijven staan maar ook deze is inmiddels overgezet op de nieuwe boeking. Binnen twee uur krijgt u hier een betaalbevestiging van. Wanneer het bedrag verwerkt is op de boeking, wordt er geen nieuwe factuur gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Sunweb

Reactie van de melder van de klacht Suusje1919

1 maand geleden - Jullie zijn echt heel erg goed bezig, ik ben zo opgelucht. Mijn speciale dank aan Demi, wat een prettige proffesionele dame. BEDANKT!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Suusje1919