Klacht: nu al stuk

op 31 mei 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

tv wil ineens niet meer doorstarten zodat je geen beeld krijgt
geprobeerd op vele manieren de tv aan te krijgen maar heellaas zonder resultaat

en dat na krap 4 jaar

Als mijn tv weer klaargemaakt zou kunnen worden dit was een speciaal
bij mekaar gespaarde tv voor mij kwa model had niet verwacht dat hij nu al stuk zou gaan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht autostoel

1 jaar geleden - Inmiddels bericht gehad van samsung door met het service centrum van samsung te bellen. Ook ik kreeg het verwijt dat ik ten alle tijden eerst met samsung had moeten bellen, maar heb ze er op gewezen dat neckermann failliet was (Daar had ik mijn tv gekocht in 2012 ) en dat dat nu ook niet bepaald van de daken wordt geschreeuwd wat je moet doen als de garantie weg is. Maar het service center heeft de klacht gemeld en ik zou terug gebeld worden. Ik ben ook terug gebeld maar het aanbod waar ze mee kwamen vond ik niet voldoende. Nl het volgende de tv kon mogelijk gemaakt worden door een erkend service center echter naar coulance van de leeftijd van de tv en het aankoop Bedrag zou de reparatie mogelijk 265 euro gaan bedragen en drie maand garantie op de reparatie wat nog aardig kort is voor een reparatie. Ik heb de reparatie afgewezen vond het bedrag ontzettend veel de garantie termijn op de reparatie te kort en voor een vier jaar oude tv en het te betalen bedrag te veel het geld groeit me net als vele anderen niet op de rug vindt dit ook wel een slechte zaak voor een vier jaar oude tv Die nu naar de stort kan want je hebt er niets meer maar dat je na vier ja 650,00 euro eigenlijk weg kan gooien daar wordt ik niet vrolijk van Heb inmiddels maar een oude tv met toeter op de plek van de samsung smart tv staan Ben niet van plan om een samsung tv weer te kopen want je gooit je geld lekker snel weg zo

Alle klachten die gemeld zijn door autostoel