Klacht: stroomstoring 29-12-2011

riajannie op 04 januari 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo
we waren onderweg met de trein van 700 uur s ochtends onderweg naar schiphol toen er ineens omgeroepen werd dat er een sroomstoring was bij amsterdam zuid en niet verder konden
met de trein en het duurde minstens tot 12uur nou ons vliegtuig vertok om 12 uur tja nou we moesten ons maar redden werd ons verder niks aangeboden slechte zaak toch?????

Gewenste Oplossing:

ik zou het redelijk vinden als de twee treinkaartjes a 23,50
vergoed zouden worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 maart 2012 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 26-1 is volgens de voorwaarden van Geld terug Bij Vertraging de vergoeding overgemaakt.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - hallo, de treinkaartjes vergoed gekregen top!! vr gr ria van geel

Alle klachten die gemeld zijn door