Klacht: ns toiletklacht zeker niet opgelost!

op 13 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het toilet op station Apeldoorn vraagt 50 cent om binnen te komen. Eenmaal binnen lijkt het wel een cel zonder enige voorziening. Het is smerig. Geen toiletpapier aanwezig en zelfs geen water uit de kraan. De oosterse landen zijn nog beter voorzien met emmertjes! Uit noodzaak heb ik mn handen gebruikt en bij de ah to go gevraagd om mijn handen te wassen. Ik vind het een grote schande en het geeft een slecht imago weer.

Ten eerste zou ik het fijn vinden dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze voorziening bereikbaar zijn. Zijn zij hiertoe niet in staat, wijs de job dan toe aan een dame die de boel in orde houdt. Lijkt me beter voor de ontvangst van deze stad en iedereen is heeft er baat bij!
Doe er wat mee stinkerds.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door improvements