Klacht: NS bussen van Almere naart Weesp slecht geregeld.

op 25 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen had ik de NS bus om 07.15 van station Almere Buiten naar Weesp. Het is te gek voor woorden dat deze bus er 1 uur (!!) over deed om Almere uit te komen en dan moest de bus nog naar Weesp !
De bus moest op alle stations stoppen terwijl deze, aangekomen bij station Almere Muziekwijk al tjokvol zat inclusief staanplaatsen !
We moesten van een NS man in geel jasje , die buiten stond , bij alle stations stoppen. Hij was zeer onbeschoft ook nog. Toen werden aantal mensen o.a. ikzelf, heel boos en mocht de chauffeur toch direct door naar Weesp. Zo kan dit niet.
SVP snelbussen per 2 stations bijv reizigers oppikken op stations Almere Oostvaarders en station Almere Buiten en dan dirtect door naar Weesp. Ik heb er in toaal 2 uur over gedaan om naar Amsterdam Zuid te komen ipv 45 min !!!! Actie graag !
De logistiek was beneden alle peil !! Er is heel veel reizigersaanbod dus zo’n bus in na 2 stations al helemaal vol !

Ik ben pas tevreden als, zoals ik eerder zei, er snelbussen rijden die reizigers oppikken per 2 stations. Dus bijv van station Almere Oostvaarders en station Almere Buiten en dan direct door naar Weesp.
En weer andere bus van station Almere Parkwijk en station Almere Stad direct door naar Weesp en zo verder . Want dit duur t wel 1 hele week (!) dus dat is niet 1 dag.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS