Klacht: nr.1231608

op 10 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 mei deed ik een overschrijving van 68,40 euro op de rekening van Sanoma voor de vernieuwing van mijn abonnment op TeVe-blad.Nu verneem ik dat dit blad verdeeld wordt door De Persgroep Publishing NV.
Mag ik vragen om dit bedrag terug te storten op mijn rekening nummer
BE45 0010 1820 8289 van Elza Piot, Hertogstraat 157/302 Heverlee
Mijn verontschuldiging voor de aangedane last.
Vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Dit is geen klacht maar een vriendelijke vraag

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 juni 2016 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Piot,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u een overschrijving heeft gedaan.

Hoe graag wij ook zouden willen, wij kunnen u helaas niet verder helpen. Wij zijn namelijk Sanoma Nederland. U kunt contact opnemen met Sanoma België voor een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Einde

Alle klachten die gemeld zijn door Elza Piot