Klacht: schade tegenpartij

op 11 december 2019 over nowGo in de categorie Verzekering

Betreft aanrijding bij een pompstation.
Mijn auto stond te ver van de pomp vandaan, waardoor ik hem 50 a 75 cm terug moest zetten.
Inmiddels stond er een andere auto achter, waardoor ik hem raakte.Het ging allemaal heel rustig.
Daarna heb we, ik ( en mevrouw en meneer ) van de tegenpartij geen schade waar kunnen waarnemen.
Wel zag ik schade aan de zijkant, maar dat was niet van mij auto , als de schade van mij zou zijn geweest dan zou dat in de midden geweest moeten zijn door mijn trekhaak. maar dfaar was geen schade.
Wel zij mevrouw en meneer dat ze me kenteken hebben opgenomen voor de garage, misschien was er toch schade aan de binnenkant van de auto zij mevrouw ?????
Schade aan de binnenkant lijkt mij onmogelijk gezien er aan de buitenkant geen schade was.
Daarom was er ook geen reden om een schadeformulier TE PLAATSE in te vullen, ook niet van de tegen partij.Dus volgens mij kan , ik niet aansprakelijk gesteld worden , omdat we geen schade gevonden hebben.

IK rijdt 31 jaar schade vrij, maar door dit vervelende gebeurtenis ben ik terug gezet tot 10 jaar schadevrij.

Ik ben tevreden wanneer mijn schadevrij rijden weer op 31 jaar komt te staan.

Bijvoorbaat dank.

MTJ v d Worp Zieltjens

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nowGo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nowGo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bredeweg24@hotmail.com