Klacht: Twee incassos

Timhalman op 27 oktober 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Twee incassos plaats gevonden

Geld terug en geen incassos meer

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Novalnet AG

1 maand geleden - Hallo Timhalman, wij begrijpen uw situatie en zullen ons best doen om u te helpen een oplossing te vinden. Novalnet levert online betaaldiensten aan duizenden geverifieerde handelaren over de hele wereld. Wij zijn soortgelijke verzoeken om ondersteuning tegengekomen en hebben een paar veelvoorkomende redenen gevonden voor de verwarring over de inhoudingen van betalingen. Klanten hebben zich aangemeld voor een abonnement bij een van de websites van onze klanten en zien 'Novalnet' vermeld staan in de transactiebeschrijving van hun bankafschrift. In dit geval zou u een van de twee onderstaande opties kunnen proberen: 1. 1. Probeer u te herinneren of u een transactie heeft gedaan op een website voor het bedrag en de datum die u op uw afschrift ziet. Zo ja, neem dan contact op met die dienstverlener voor details over uw transactie, inclusief terugbetalingen of beëindiging van een abonnement. Novalnet is slechts een betalingsverwerker in hun naam. 2. 2. Als u zich geen dienstverlener kunt herinneren, gebruik dan het formulier op https://card.novalnet.de om de 17-cijferige transactie-ID (TID) die u op uw afschrift of factuur hebt gevonden samen met uw e-mailadres in te dienen om meer informatie over de transactie te krijgen als de betaling inderdaad via Novalnet is verwerkt. Mogelijk kunt u uw abonnement ook via deze URL beëindigen. Als bovenstaande opties uw probleem niet oplossen, aarzel dan niet om contact op te nemen met Novalnet tijdens kantooruren op 49 89 923 068 329 ma t/m vr van 9.00 tot 16.00 uur of per e-mail op [email protected] Ter herinnering, Novalnet AG is een Payment Service Provider en is alleen verantwoordelijk voor de betalingsafhandeling voor de website waar uw bestelling is geplaatst, maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Ons betalingsondersteuningsteam beantwoordt graag al uw verdere vragen. Uw Novalnet team [email protected] 49 89 923 068 329 (ma - vr, 9:00 - 16:00 uur)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 27 oktober 2021 om 13:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Timhalman