Klacht: retour

minipanorama op 17 januari 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar wil deze retourneren Er zat geen geschikt papier in het pakket met een omschrijving van mijn bestelling. En in de kolom mijn bestellingen wordt mijn bestelling niet geplaatst ook geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen via e-mailadres retourneren is niet mogelijk

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht minipanorama

1 jaar geleden - Ik wacht op je hulp en help me mijn geld terug te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 17 januari 2022 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

minipanorama

Heeft op 17 januari 2022 om 15:42 geantwoord

Deze website heeft mijn bestelling niet geregistreerd en kan er niet mee communiceren

Alle klachten die gemeld zijn door minipanorama