Klacht: Klacht niet opgelost maar wordt als opgelost aangemerkt

Michael dietl op 17 januari 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze lossen de klacht niet op en sturen vervolgens en standaard mail die volledig niet van toepassing is op de situatie !
Ik ben degene die de klacht heeft geplaatst en ik ben volgens mijn ook degene die hoort te bepalen of uw deze hebt opgelost!!!

Gewenste Oplossing:

Het daadwerkelijk oplossen!
En niet en Standaard mailtje waar je niets me kan!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 17 januari 2022 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Michael dietl

Heeft op 18 januari 2022 om 13:12 geantwoord

Geen oplossing geboden en klacht hellemaal niet gelezen!
Warom vraagt uw aan mijn of de klacht is opgelost en de antwoord nee is!
En toch staat mijn klacht als opgelost op de site!?

Volkomen waardeloz

Alle klachten die gemeld zijn door Michael dietl