Klacht: Notenmix met macademia

op 20 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste,

Onlangs heb ik zoals altijd boodschappen gedaan bij de AH. Helaas ondervond ik een tweetal klachten in 1 bezoek. Ik kocht de macadamia noten mix, waarvan geen 1 macadamia te bekennen was in het bakje, deze vind ik het lekkerste dus haal deze vaak als eerste eruit,, maar er zit er niet eens 1 in… ook in mijn abrikozen vlaai ontdekte mijn visite een flink stuk pit met een enorm scherpe hoek eraan. Helaas heeft zij deze direct uit gespuugd en heb ik deze niet kunnen bewaren. Wel was ik blij dat niet een van de kleine kids dit stukje bemachtigd had en dit door geslikt heeft. Dit moet natuurlijk bij beide artikelen niet kunnen. Ik hoop dat u hiervoor met een passende oplossing kunt komen. Mvg, marloes

Een oplossing voor in de toekomst. Graag ontvang ik hiervoor een nieuw exemplaar.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marloeshoven85