Noordhollands Dagblad Klachten
De colporteur heeft mijn vrouw een PROEF abonnement aangesmeerd en tevens ondanks het spellen van haar email adres deze foutief ingevuld zodat zij geen bevestiging per email ontvangen kon waarop zij dan in de opzegperiode dit PROEF abonnement kon opzeggen.
Bij... Lees meer
Goede avond.
Ongeveer 3mnd geleden heb ik gemeld dat ik mijn abonnement per direct Wil stoppen doch tot mijn schrik zie ik dat er nu toch weer een automatische incasso heeft plaats gevonden.Ik verzoek u dan ook om per direct de... Lees meer
Reeds twee dagen heb ik de krant niet ontvangen.
Ik dien hierbij een klacht in.
Per kwartaal wordt een behoorlijk bedrag aan abonnement kosten ingehouden dan mag ik verwachten dat ik dagelijks een krant mag ontvangen Lees meer
al een week of 6 krijg ik niet of te laat de krant, telegraaf en NH dagblad worden samen bezorgd..
ik zou graag zien dat dit nu eens opgelost word en ik voor 7 uur de krant in de bus heb
0653114061 Lees meer
27 januari j.l. Komt de krant om 10 uur in de bus
Vandaag tot op heden nog geen krant Lees meer
Krant is op een onzorg vuldige manier door de brievenbus gegooid, zie bijlage.
Op vrijdsg 2.2 geen krant en op 3.2 deze krant
Lees meer
Vandaag maandag 22 januari 2018 heb ik geen Enkhuizer Courant ontvangen! Kunt U een exemplaar laten nabezorgen?
Dhr. T.T. MANTEL, HOOFDSTRAAT 33, 1611AB BOVENKARSPEL. Lees meer
Ik heb een abonnement op de zaterdagkrant. Voor de tweede week achter elkaar wordt deze niet bezorgd. Ik meld een klacht en krijg als alternatief een digitale versie....
wordt dit ook structureel opgelost. Lees meer
vanaf woensdag al geen krant meer gehad Lees meer
Wij krijgen de zaterdagkrant zelden of niet. Hebben daar de laatste maanden diverse keren over gesproken met een medewerker. . Er veranderd echter weinig tot niets. Wat is er mis in Winkel. Lees meer