Klacht: Inhoudt lesstof burgerschap

op 19 juni 2018 over Noordhoff Uitgevers in de categorie Uitgever

Geachte heer enof mevrouw,

Naar aanleiding van verschillende ‘topics’ die voorbij komen op facebook omtrent de leerstof van het vak ‘burgerschap’ MBO niveau 4. Dien ik een klacht in. In mijn volgende alinea ligt ik mijn klacht toe.

Deze klacht dien ik in namens mezelf en een grote deel van de moslim gemeenschap. 19 juni 2018 zijn er verschillende topics geopenbaard op facebook omtrent de leerstof van MBO studenten, hierin word er informatie verstrekt omtrent het geloof ( de islam ) wat NIET klopt! In een van deze opdrachten word er namelijk verteld aan MBO studenten dat vrouwen minderwaardig worden gezien en mannen een hogere status hebben. Dit klopt niet! Wij vinden dit haatzaaiend schrikbarend voor studenten die hier onwetend over zijn! En niks weten over de islam! Wij als derden verwachten dat Noordhoff ( een uitgeverij ) de goede informatie verstrekt naar zowel minderjarige als volwassen personen. Kinderen zijn erg beïnvloedbaar en als uitgeverij zouden jullie dit moeten weten! Ik ( wij ) vinden het raar dat een uitgeverij waaraan honderde scholen mee samen werken de verkeerde informatie verstrekt omtrent LEER stof. Leerlingen kunnen hiervan uitgaan gaan een hele andere beeld creëren. Graag willen wij dat hier verandering in komt en vragen wij om de waarheid in de lesstof te verwerken in plaats van onwetende informatie.

Mila Janssen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhoff Uitgevers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhoff Uitgevers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamiltai