Klacht: Grote fouten in het boek Gedrag in organisaties 2013

op 19 maart 2019 over Noordhoff Uitgevers in de categorie Uitgever

Ik heb recentelijk het boek Gedrag in organisaties uit het jaar 2013 aangeschaft. Op de kaft staat al een grote fout in de naam van de auteur. Er staat ‘Ablas’ in plaats van Alblas. Op de kaft staat vijfde druk, op de eerste pagina staat zesde druk. In de tekst staan de namen van psychologen verkeerd geschreven, zoals mcLelland i.p.v. mcClelland. Ik gebruik dit boek voor mijn afstudeeronderzoek. Ik heb veel geld voor dit boek betaald en dan verwacht ik kwaliteit. Wanneer ik verkeerd verwijs naar dit boek of auteur kan dit grote gevolgen hebben voor mijn onderzoek. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak, zeker omdat dit een boek is voor het ‘onderwijs’.

Ik wil graag dat jullie beter letten hierop. Het staat ontzettend knullig en ik ben wel voor mij als studente een groot bedrag kwijt aan een boek dat incorrect is. Ik heb dus eigenlijk een boek aangeschaft waarvan ik argwanend ben over alles wat er in beschreven staat. Ik wil graag een ander boek.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhoff Uitgevers

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhoff Uitgevers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr. Klunder