Klacht: Nooit optijd

Nveltman op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste meneer/mevrouw,

Ik vind het heel vervelend. Elke dag als ik met de bis vanuit Gemert naar Eindhoven ga haal ik mijn overstap niet omdat de bus altijd te laat komt. Maakt niet uit hoelaat ik vertrek de bus is altijd net te laat voor mijn overstap terwijl hij wel optijd hoort te komen! Hierdoor ben ik altijd te laat op school en daardoor krijg ik steeds het gezeur terwijl ik er echt niks aan kan doen dat de bus niet optijd is. De bus rijd maar zelden door en staat overal onnodig lang stil! Ik sta ingeschreven in Helmond maar woon voor het grootste deel van de week in Gemert en tussen Helmond en Eindhoven is er zelden wat te klagen!

Ik zou graag willen dat de bus niet overal onnodig lang stil staat en door rijd als er niet op stop gedrukt word of als er niemand staat. Ook ik wil graag optijd op school komen. Ook heb ik geen andere vervoerders optie dus zou het zeer op prijs stellen als hier iets aan gedaan word.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Nveltman, Wat jammer om te lezen dat de bus nooit op tijd rijdt. Begrijpelijk dat je daar van baalt, helemaal omdat je daardoor altijd te laat op school komt. Vertraging is nooit leuk. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van de bus gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? Hoe laat wilde je bijvoorbeeld vandaag met de bus reizen? Vanaf welke halte wilde je met de bus reizen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:22 geantwoord

Beste Nveltman,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door