Klacht: Nooit m’n geld terug gekregen “cashback”

op 15 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in Januari een airfryer gekocht van Philips. Ik zou €30 euro cashback krijgen en die heb ik nooit gekregen. Ik heb alle benodigde papieren opgestuurd. We zijn nu al een aantal maanden verder en heb nooit wat gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hanal