Klacht: Nooit meer optijd op school..

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Doordat de bus van heythuysen naar weert nog maar 1 keer in het uur gaat, kom ik hierdoor smorgens nooit op school. Nu kan ik nog via roermond gaan. Maar doordat jullie bus altijd telaat is kan ik nog niet optijd op school komen. Doe er iets aan want dit is niks!!

Wanneer de bus van heythuysen naar weert 2 keer in het uur gaat (spitstijden), of wanneer de bus van heythuysen naar roermond eerder vertrekt en dus iedereen zeker is dat de trein gehaalt wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 10:52 geantwoord

Beste ReneeCaris,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat jouw bus regelmatig te laat komt. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Zoë
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ReneeCaris