Klacht: Nooit meer iets gehoord van de klantenservice!

op 14 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een klacht ingediend bij hema via hen klachtenformulier.
Nooit meer iets vernomen! echt schandalig!

Ik heb een fotoboek gemaakt via HEMA. de kwaliteit was zo slecht! onscherpe foto’s en hele slechte vergrotingen!

Het is via het online foto programma gemaakt van hema zelf en daar werd aangegeven dat de scherpte goed was en de formaten ook.

Ik heb bepaalde foto’s ook laten afdrukken bij albelli en daar in hetzelfde formaat zijn de foto’s haarscherp!

Dit was een cadeau voor een vriendin. Uiteindelijk heb ik het niet durven geven vanwege de slechte kwaliteit en heb ik exact hetzelfde boek via Albelli laten maken en deze ziet er perfect uit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Hema het boek op nieuw afgaat drukken en dan wel met de gewenste kwaliteit!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door judithk