Klacht: Nooit meer bestellen bij Hornbach als Spreuwel transport de levering verzorgd

op 15 september 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Doe geen bestelling bij de Hornbach als Spreuwel transport de levering verzorgd.

Ongekend, levering zou vandaag (vrijdag) tussen 07:00 – 17:00 plaatsvinden. Inmiddels nog geen levering om 16:30. Die tent maar eens gebeld, nemen met moeite op (is al weekend voor ze blijkbaar).

Daar blijf je dan een hele dag in en om het huis voor zitten. Service van lik mijn vestje.

Wat blijkt! De bevestiging van levering op 15 sept was helemaal niet waar, ook al kwam het emailtje toch echt van info@vanspreuweltransport. Tja, dan gaan we nu niet meer leveren en zeker niet in het weekend om het probleem op te lossen……Neuhh….voor 1500 euro badkamer spullen terwijl ze maandag beginnen met de badkamer, dan maar bidden dat ze maandag leveren.

Eens en nooit weer, ik ga dit ook even bij de hornbach melden want voortaan ga ik wel naar de Praxis of de Gammel.

Als de levering alsnog in het weekend komt zodat de aannemer gewoon op maandagochtend met zjin materialen aan de badkamer kan beginnen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 21 september 2017 om 11:33 geantwoord

Heeft op 21 september 2017 om 11:54 geantwoord

Ze moeten de hele transporteur skippen want met zoveel slechte reviews van dat bedrijf....daar wil je je naam als Hornbach niet aan koppelen lijkt me.

Alle klachten die gemeld zijn door likmevestje