Klacht: Nooit meer

op 13 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Jullie vinden het zo vervelend dat er vandaag werd gebeld met als uitslag dat de reis maar 800 euro heeft gekost we na 4 dagen toch een andere kamer in het juiste hotel hebben gekregen en dat de kamer de laatste dag iets langer aan ge houden kon worden ,Dat dit niet iets is
voor enige compensatie wand jullie hebben zo genaamd alles gedaan en wat we nou nog meer kunnen verwachten van een reis voor die prijs !
Geen sorry niks raad iedereen zeker aan geen sun web te boeken als je niet voldoende te besteden heb want juist voor mensen met een klein budget die met sparen maar 1 keer op vakantie kunnen ben je voor hun niet interessant en moet je niet zuren namens anderea Sun Web

Als ze niet naar het uitgegeven budget de klacht beoordelen maar op de vele dingen waar ze zelf bij in gebreken blijven ,

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Beste Monique, Indien je niet tevreden bent met de oplossing vinden wij dat zeer spijtig. Het is belangrijk dat je dan nogmaals contact opneemt met de afdeling Customer Support. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Heeft op 17 juli 2017 om 09:26 geantwoord

Sunweb is wederom zijn belofte weer niet nagekomen !Wat een onbeschofte medewerkster sharon als mevrouw op haar tekort krommingen word gewezen gooit ze de telefoon op de haak met ik ga niet met je in discussie !

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:27 geantwoord

Deze klacht is dubbel geplaatst en is opgelost in klachtnummer 611614

Alle klachten die gemeld zijn door bevermp