Klacht: nooit maar dan ook nooit meer dynalogic

op 20 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is onwaarschijnlijk hoe Dynalogic het iedere keer weer voor elkaar krijgt zendingen NIET af te leveren. NA meerdere slechte ervaringen helaas weer gedwongen te maken gehad met Dynalogic.

Echte specialisten zijn het. Gespecialiseerd in NIET op komen dagen. Niet het extra stapje te maken wat bij service hoort.
Nadat ze eerder al 4 keer niet op kwamen dagen voor een wasmachine. Konden het niet vinden, hadden geen tijd meer op de route, geen gehoor bij navraag exacte locatie, uiteindelijk bij bezorging geen installatiemonteur ingepland etc

NU een nieuw hoofdstuk Dynalogic erbij. Een chauffeur die tot drie keer toe moet bellen over de aflevering. Eerst waar hij moet zijn tot twee keer toe. Bij het appartementencomplex aangekomen belde hij een laatste keer. Of hij het bij de balie van de service manager mocht neerleggen. Die zat niet op zijn plek. Dit was wat ons betreft prima en akkoord. Vervolgens heeft bezorger, na overleg met zijn supervisor toch besloten het product maar niet af te geven. Dit werd echter dan weer even niet naar ons doorgebeld. Er waren meerdere alternatieven geweest. Zoals het nummer van de service manager gewoon even bellen, wat groot op de balie gemeld staat. Als ik er niet ben, bel dan even…. Of ons even bellen, wij bevinden ons namelijk een paar honderd meter van het complex.

Na contact met de klantenservice was het ondanks alle gemaakte fouten toch niet mogelijk vandaag terug te keren naar het adres. Ik zal nog niet eens uitweiden over de manier waarop we te woord gestaan zijn, maar ook dit was abominabel. Ons pakket is nu te laat. Wij hoeven het niet meer en hebben besloten nooit meer iets door Dynalogic geleverd te willen hebben. Zowel de klantenservice als de bezorger heeft ons zwaar teleurgesteld.

Beëindiging bedrijfsactiviteiten Dynalogic. Helaas hebben ze een paar grote groeiende klanten zoals Wehkamp en Coolblue. Ik concludeer dat ze dit helemaal niet aan kunnen. Ze zijn niet in control. Ze gaan er te makkelijk mee om, dat ze hun zaken niet op orde hebben. Dit gaat ten koste van hun klant. Ik bestel geen items meer bij de 2 betreffende winkels, indien ze geleverd moeten gaan worden door Dynalogic (grotere pakketten)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 juli 2016 om 13:21 geantwoord

Geachte heer Haaksma,

Allereerst onze welgemeende excuses! Het is zeer spijtig dat u zo’n slechte ervaring heeft gehad. Ik ga er zorg voor dragen dat de processen onder de loep worden genomen en daar waar nodig worden verbeterd.

Verder heb ik uw verhaal doorgezet naar het callcenter en naar de juiste leidinggevende. U dient als klant fatsoenlijk te woord te worden gestaan en goed geïnformeerd te worden.

Ik vind het heel jammer om te vernemen dat u de order inmiddels heeft geannuleerd. Uiteraard begrijp ik u wel.

Verder wil ik u een hele prettig dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Kira WeCare